Kdo jsme a koho hledáme?
Jsme mladou a rychle se rozvíjející společností, kde daňové a účetní poradenství pro klienty vidíme jako své poslání. Z důvodu růstu a nových zakázek hledáme kolegyně a kolegy, kteří mají stejnou vizi, na hlavní pracovní poměr – Mzdovou a finanční účetní / Mzdového a finančního účetního.
Co bude Vaším úkolem:
- Zajištění kompletního zpracování mzdového účetnictví několika klientů
- Komunikace s příslušnými úřady a zpracování reportů
- Kontrolní procesy
- Zpracování účetnictví našich klientů působících na českém trhu
- Příprava a kontrola přiznání k DPH ve spolupráci s daňovými poradci
- Zpracování měsíčních reportů pro klienty a s podporou kolegů také ročních účetních závěrek
- Komunikace s klienty o účetních záležitostech
- Sledování a dodržování termínů odsouhlasených s klientem
Co byste měli umět nebo znát:
- min. SŠ vzdělání s maturitou s ekonomickým zaměřením
- minimálně dvouletá zkušenost v oblasti vedení účetnictví
- znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na uživatelské úrovni
- ochota učit se novým věcem a neustále pracovat na aktuálních znalostech účetní a daňové problematiky
- být pečliví a systematičtí
- perfektní znalost českého jazyka pro komunikaci s úřady, znalost základů anglického jazyka výhodou
- nebát se přijít s vlastním názorem, možností řešení a umět si je obhájit
Hledáme právě Vás, pokud:
- máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru a praxi nejlépe ve mzdovém účtování či obecně v oblasti účetnictví
- máte perfektní češtinu (pro komunikaci s úřady), angličtina výhodou
- na pokročilé úrovni ovládáte práci na PC – MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- pečlivost, důslednost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita pro Vás nejsou jen slova
- jste pečlivý/á a systematický/á a ochotný/á učit se nové věci
- nebojíte se přijít s vlastním názorem, možností řešení a umíte si je obhájit
Můžeme Vám nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr, u které se nebudete nudit
- odpovídající ohodnocení a odměny (30 000 - 35 000 Kč měsíčně dle výsledků)
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu s profesionálním přístupem a odborným zázemím
- kancelář v centru Jihlavy, Telečská 1724/13
- odborný rozvoj – pravidelné vzdělávání, kurzy a školení
- stravenkový paušál, neformální celofiremní i mimopracovní akce (jezdíme na hory, na wellness, na vodu, chodíme na pivo...)
- nástup dohodou
Zaujala Vás tato pozice?
Zašlete nám prosím stručný životopis a motivační dopis s uvedením dosavadní praxe, studia, zájmů a úspěchů.
Těšíme se na Vás!
Tým EKP Advisory, s.r.o.
martin.fryc@ekp.cz